dora the explorer is SO an illegal immigrant

tog ett snack med min båtsman anna, hon övertalade mig till att hoppa upp på rälsen igen. so here i am. och på tal om räls. jag har en. ja, jag vet NEWSBREAK- någon ring aftonbladet. kände att jag själv ville kommentera det även om anna så ödmjukt har informerat om det längre ner. har den tjejen något liv eller? ÖH, NÄE. därför ska jag berätta om mitt liv; MILEY CYRUS

namn: Destiny Hope Cyrys
född: 23 november, 1992
föddes: Nashville, TN
favoritfärg: rosa
favoritsport: cheerleading
favorithobby: shoppa

LÅTER HON INTE CHARMERANDE? men hur fräck och fräsch vår miley än är till personligheten är det ju hennes musik vi älskar henne för. jag har ur rockärmen plockat fram hennes mest älskade godingar. LYSSNA OCH NJUT

party in the USA, ett av hennes senare mästerverk


see you again, FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSST


the climb, tårdrypare


HALLELUJAH säger jag bara, och tackar gud som skänkt oss en skatt som miley cyrus från ovan. vilken ängel. vilken musikalitet. vilken originalitet.

AH MEN HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0