blomkål vs PARABOL

när vi ändå är inne på det här med skönhet (jag blir så inspirerad utav my skinny friend) så skulle jag vilja passa på att säga:

GO SKÖNHETSOPERATIONER!

jag menar, klart man vill operera sig själv. för vem, vem kan älska en ful människa? looks before love.
so well, jag valde då att göra ett hak implantat för ni visste väl att en längre haka får en att se smartare ut? jo, dom gjorde en undersökning och 125% svarade att personen med lång haka var smartast. SÅ HÄR:

före                                           efter
   

så jävla CHIN-SOME!

äkks o äkks o
/julia

Kommentarer
Postat av: Vic

Sv, Så bra!



Jo då det är bara bra med mig! :D

2009-11-16 @ 20:42:15
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0