Den första kvinnan på månen var en man

Jag publicerade nyss en riktigt het två kilometer lång dikt, sedan insåg jag exakt hur mycket ni hade gillat den (ni som ligger steget före och scrollade ner direkt efter ordet "riktigt het", ledsen att göra er besvikna - där finns bara min kära vän juliets visa ord, vill ni se någonting hett bör ni istället scrolla uppåt) Bort tog jag den i alla fall. Men jag tänker bifoga en länk, bara för att jag idag råkade hamna på estradpoesi när den är som bäst. Olivia Bergdahl - Att definiera. Ni poetiskt lagda kan leta vidare på hemsidan och fylla era begär på ett könlöst sätt.

Hur min dag har varit? Jo bra tack (åt helvete) Hur har eran dag varit? Fyll min carefacedammsugare med skit nu.


Kommentarer
Postat av: den andra kvinnan

jag gick istället hem och fyllde min mage medmat. ser du, nu fyllde jag även din dammsugare. TVÅ FLUGOR I EN SMÄLL

2009-11-18 @ 21:21:21
URL: http://pullmyfinger.blogg.se/
Postat av: Gabbies

sv: Min dag är jättebra! sj?

2009-11-19 @ 17:50:12
URL: http://gabbiesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0