remix

tyvärr har somliga inte turen att vara lediga så de måste gå till ett jobb fyllt med skrikande snorungar och bäjsblöjor. när denna vecka är slut kommer jag att tacka gud och kanske till och med värdesätta staffan löwenadlers undervisning. så lågt har jag sjunkit.

förövrigt har jag tid att läsa metro på mitt jobb, så jag tänkte uppdatera tacksamma själar med lite nyheter;
- du kan få svininfluensa utav din julskinka (årets decemberskämt)
- postkodmiljonären blåser dig med sin tittarfråga
- lady gaga är en större diva än rihanna, vann med puttiga ett poäng i metros lilla "tväling"

KILL ME, KILL ME NOW


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: en är grå och en är typ militärgrön :P så, ja, du måste va färgblind, haha ;P

2009-11-24 @ 13:52:47
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Viyan

1. Jag praoade på dagis i åttan, det var dem två värsta veckorna i mitt liv.

2. Staffan suger. MYCKET.

3. När svininfluensan började bli omtalad sa jag "men vi kommer ju inte få svininfluensan, vi äter ju inte fläsk" till min mamma. Detta resulterade i att hon grät (vet inte om det var av skratt eller av förtvivlan) och undrade hur hon lyckades skapa en sån klyftig unge som mig.

2009-11-27 @ 23:37:47
URL: http://hejbitterfittorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0