cum to camera man

ja vissa måste ju jobba för pengar, andra som jag, slipper jobba. för att vara pank.

jag är rövtorr idag för att jag hade en pers igår alltså. gick upp sju för att vakta snorungar hela dagen, som förövrigt har förstört min rygg med "BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MIG, BÄR MIIIIG FRÖKEN" och jag ler och lyfter samtidigt som jag rostar deras små hjärndöda flin i mina tankar. sen så hade jag movienight med gedå, mammaged, ofelia och tuva. jag gick in starkt de två första filmerna, men när moulin rouge- pojken sjöng i den sena natten så blev det för mycket.

SKOJ, ruligt att höra om mitt liv. jag ska dela med mig av nåt intellektuellt istället: jag luktar äckligt. typ snor+ grus+ smutsigt hår+ fimp+ ass. that's what i smell like. så ja... ha en trevlig kväll ni också. mm...

/julaui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0