Dag 4: hejdå

Från och med nu kan ni kalla mig Röhsska Anna. Snart är jag en sån där workerbrud med rött läppstift och allmän citylook. Det låter faktiskt rätt världsvant. "Hej jag heter Anna och jag jobbar på sveriges enda specialmuseum för design och konsthantverk" (vi kan skippa den delen med att jag mest står i disken). Upp & jobba ska jag imorgon i allen fallen. Tjäna lite kosing. Så blir ni sugna på en vegetarisk lunchbuffé så kika in hos mig och mina arbetskamrater. Hör ni på ordet? Arbetskamrater.


Kommentarer
Postat av: den andra kvinnan

arbetskamrater- helt ointresserade inkompetenta tjejer som springer ifrån jobbet på arbetstid och träffar killar. tar även in helt störda praktikanter*

2009-11-21 @ 18:15:26
URL: http://pullmyfinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0