TA MIG HÄRIFRÅN?

dag 1:
Hej, jag är 18 och går tredje året på IV. Jag är lite utstött där, fast jag har aldrig haft några vänner så jag är van. Jag har varit mobbad sen jag gick i femman. Fast nu har jag några vänner i umeå jag har träffat över msn. Annars umgås jag mest med 27-30 åringar. De är mer mogna. När jag var fem år opererade jag min blindtarm, jag har njursten också. Men det går i släkten, min mamma och min mormor har det. Och så har jag ADHD, fast det är inte så allvarligt att jag behöver ta tabletter, men det behöver min bror. Han har hoppat av skolan och så är han arbetslös. Mamma har också ADHD, så vi bråkar hela tiden i min familj.

dag 2:
Igår klippte jag av min tånagel så att den blev alldeles för kort, så idag har jag skitont! Jag har migrän också, och sömnproblem. Och helvete vad ont i magen jag fick nu. Just det, berättade jag att jag har en sjukdom så att jag har svårt att lära mig siffror? Fast min pappa tror inte på att jag har det egentligen, inte jag heller. Jag går bara på IV för att alla mina lärare har varit dumma i huvudet. Jag kanske ska få operera mina halsmandlar, fast det vill jag inte.

dag 3:
Kommer du ihåg tånageln jag berättade om igår? Det blev så illa att jag var tvungen att sätta på ett bandage på. Så jag har så jävla ont i fötterna idag. Och så känner jag mig jätte fisnödig! Men det är normalt, alla människor fiser varje dag. Hm, jag börjar få utslag, titta! Men jag är jättekänslig mot tomater, det har jag varit i hela mitt liv. Har du någon pojkvän? Jag förlorade min oskuld med en jättedålig kille. Han var alkoholist.

Kommentarer
Postat av: finlöf

hahahahahaha så skön tjejj

2009-11-22 @ 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0